Webáruház: galériaágyak, ágyak, ágyrácsok, egyéb termékek Bevásárlókosár tartalma Regisztráció a webáruházba megrendeléshez Segítség, leírás a webáruház használatához Vásárlási és egyéb információk - szállítás, fizetés, átvétel Árajánlat-kérés egyedi méretű vagy kivitelű galériaágyra Árajánlat egyedi emeletes ágyra

Termékeink

Fotóink

Hol talált ránk?

Honnan értesült rólunk? (Köszönjük segítségét válaszadásával!)
 

Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Hiányos megrendelések Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő 
2017. október 17. kedd, 11:53

Kedves Megrendelőink!

Jelenleg több egyedileg rendelt galériaágyunk esetén hiányosak a rendelés teljesítéséhez visszaküldött elemek. Az érintett ágyak egy részének szállítása már aktuális lenne, melyeket a várt dokumentumok (vagy pénzösszegek) beérkezéséig visszatartunk. (Érintett megrendelőink kiértesítése jelenleg is folyamatban van, de több helyről még az egyeztetést követően sem kaptunk visszajelzést.)

Az érintett megrendelések esetében az alábbiak hiányoznak:
- Egyedi kivitel (vagy méret) esetén: Vállalkozási szerződés és/vagy ÁSZF, Megrendelő által aláírt példánya;
- Előre utalással történő választott fizetésmód esetén: fennmaradó összeg;
- Megrendelés leadásakor esedékes, foglaló és előleg összege.

A szállítások ütemezését, illetve átadási időpontok egyeztetését csak a fenti feltételek teljesítése után tudjuk megkezdeni! A szállítási ütemezés betáblázottságunktól és szállítási címtől függően, jellemzően 1-2 hetes átfutással történik.

Az utóbbi időben sajnos többször tapasztaltuk a posta késedelmét (vagy a várt küldemény elkallódását), ezért kérjük, aki esetleg már korábban visszapostázta szerződését, melyet nem erősítettünk meg (jellemzően: e-mailben), úgy kérjük, hogy ezt jelezze részünkre elérhetőségeinken.
Hasonlóképpen, ha scannelve, e-mailben történt az aláírt szerződés visszaküldése, ha azt megerősítő üzenettel nem nyugtáztuk, akkor válószínű, hogy valamilyen technikai hiba miatt nem is kaptuk meg.

Továbbá felhívjuk szíves figyelmüket, hogy előre történő átutalással választott fizetési mód esetében csak a teljes összeg beérkezését követően áll módunkban teljesíteni a megrendelést. Idézet az utalási adatokkal megküldött tájékoztatónkból: "Banki átutalással történő kifizetés esetén az összeget ... legkésőbb a szállítást megelőző tényleges beérkezéssel áll módunkban fogadni. ... Átutalásos fizetésnél a szállítást csak a teljes összeg beérkezését követően ütemezzük, ezért esetleges fizetésmód-változtatás esetén kérjük, ezt külön (lehetőség szerint előre) szíveskedjen részünkre jelezni, a határidőre történő zavartalan teljesítés végett."

A megrendelések - határidőre történő - zavartalan teljesítése végett kérjük, hogy mindenképpen szíveskedjenek jelezni részünkre, ha:
- Bármilyen technikai problémát tapasztal (pl. szerződés megnyitásával, postai elmaradással kapcsolatban);
- Ha bármilyen okból nem kapta meg szerződésünket vagy az utalási adatokat (figyelem: Yahoo, Hotmail címek!);
- Az eredetileg tervezett átvételi határidő után, későbbi időpontban szeretné átvenni a megrendelt galériaágyat;
- A megrendeléstől eltérő, fizetésmód-változtatás esetén!

Érintett megrendelőinket értesítjük (telefonon vagy e-mailben) a hiányzó megrendelési feltétel(ek) esetén.

Módosítás dátuma: 2017. október 17. kedd, 12:42